-
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine komarji.si;
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine določajo pogoje nakupa ter prodaje izdelkov, ki jo izvaja podjetje Posredništvo in svetovanje Evrodelnica Milan Jovanović s.p., Kettejeva 6, 8250 Brežice, zavezanec za DDV pod številko SI23180471, matična številka 3141632000,številka vpisa v register 316-06-00674-2010/2,zveza 0336-82-20100817-000302, (v nadaljevanju ponudnik ). Splošni pogoji poslovanja Spletne trgovine komarji.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Spletna trgovina je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabnikom. Upravlja jo Milan Jovanović s.p, Kettejeva 6, 8250 Brežice. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini.
-
Plačilo po povzetju;
Plačilo po povzetju je primerno v primeru, če želite da vam naročeno blago dostavimo na dom ali katerikoli drug naslov v Sloveniji in se odločite za plačilo ob prevzemu.
-
Plačilo po predračunu;
Plačilo na transakcijski račun podjetja. Ob plačanem znesku prejmete potrdilo in blago na naročeni naslov. Milan Jovanović s.p., Kettejeva 6, 8250 BREŽICE. SKB d.d., IBAN:SI56 0315 5100 0081 470, REFERENCA: SI00 in številka naročila (primer: 9778888), BIC BANKE:SKBASI2X, KODA NAMENA:GDSV, NAMEN:Plačilo loparja proti komarjem.
-
Cene v spletni trgovini;
Vse cene so v EUR. Pridržujemo si pravico do dnevnih sprememb cen, razen če ni drugače navedeno (primer akcij in posebnih popustov). Veljajo cene, ki jih kupec potrdi pri naročilu v spletni trgovini. Veljavnost akcijske ponudbe navedeni ob sami akcijski ponudbi in se lahko med seboj razlikujejo. Dobavni rok Spletna prodajalna želi čim bolj ustreči željam vseh naših kupcev, zato vam kupljeno blago dostavimo na vaš naslov ali katerikoli drug naslov na območju Republike Slovenije.
- Za dostavo skrbi Pošta Slovenije. Blago na zalogi naročeno do 17:00 ure bo poslano še isti dan, v kolikor pa blaga ni na zalogi je pa podatek o dobavnem roku zapisan pri opisu izdelka.
- Stroški pošiljanja; Strošek poštnine je za kos ne glede na artikl ( 2,75 eur ),od dveh do treh artiklov je poštnina ( 3,77), štiri ali več artiklov je poštnina BREZPLAČNA. Pošta Slovenije si dodatno zaračuna 1,05 eur stroškov provizije pri plačilu po povzetju. Kupec naročeno blago lahko prevzame tudi na sedežu podjetja.
-
Postopek naročanja;
1. korak – v spletni trgovini izberete izdelke, ki jih želite kupiti. Ko ste zadovoljni z izbiro, kliknite DODAJ V KOŠARICO. V tem trenutku padete na zaščiteno varno in preverjeno stran, kjer vas košarica vodi dalje po nakupu. 2. korak – v obrazec vpišete svoje osebne podatke ali podatke o podjetju, kontaktne podatke ter morebitna dodatna navodila. V primeru, da želite plačati po predračunu, izberite način plačila po predračunu 3. korak – v tem koraku preverite vse izdelke, vaše podatke ter končni znesek naročila. V primeru, da najdete kakšno napako, se lahko vrnete nazaj v trgovino s pritiskom na gumb ‘nadaljuj z nakupom’. Število artiklov lahko spreminjate v košarici in potem pritisnete gumb ‘Ponovi izračun’. Naročilo dokončno oddate s pritiskom na gumb “Zaključi z naročanjem” .Ko so vpisani vsi podatki pritisnete ‘nadaljuj’ izberete način plačila in pritisnete ‘Potrdi naročilo’ 4. korak – na e-poštni naslov, ki ste ga navedli med naročanjem, boste prejeli potrdilo o naročilu. Zaradi morebitnih zlorab si pridržujemo pravico, da naročilo še pred pošiljanjem preverimo po telefonu ali e-pošti. Naročilo lahko oddate tudi po elektronski pošti prodaja@komarji.si ali po telefonu 041 745 858. Pomembno: račun prejme plačnik (tisti, ki pošilja) in ne prejemnik.
-
Pravica do zasebnosti;
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. list RS št. 86/2004) in Zakonom o zavarovalništvu. Vsi podatki, pridobljeni preko Spletne trgovine bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostale potrebne komunikacije. Hranjenje pogodbe Pogodba o nakupu se hrani na sedežu Milan Jovanović s.p., Kettejeva 6, 8250 Brežice. Kupec ima možnost pridobitve ali vpogleda v pogodbo po poprejšnjem dogovoru. Komunikacija Obvestila o mesečnih akcijah in reklamna elektronska sporočila morajo biti jasno in nedvoumno označena kot reklamna sporočila. Pošiljatelj mora biti jasno razviden. Željo uporabnika, da ne prejema reklamnih sporočil ter obvestil o mesečnih akcijah, bo ponudnik brezpogojno upošteval. Odveza odgovornosti Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti skladnost in ažurnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih internetnih straneh. Kljub temu, pa se lahko karakteristike izdelkov, njihova zaloga in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o eventualnih spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka, sodijo zgolj kot informativni prikaz izdelka. Pritožbe in spori Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti prodaja@komarji.si ali po klasični pošti na naslov: Milan Jovanović s.p., Kettejeva 6, 8250 Brežice. Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je pritožbo prejel, sporočiti uporabniku oz. kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga ves čas obveščati o poteku postopka. Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Podjetje Milan Jovanović s.p., Kettejeva 6, 8250 Brežice si pridržuje pravico, da kadar koli spremeni te splošne pogoje poslovanja, če meni da je to potrebno…
Pošiljanje in vračilo PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA
- Kupec je ob prevzemu dolžan blago preveriti in morebitne nepravilnosti ali poškodbe takoj sporočiti dostavljavcu ali (ob osebnem prevzemu) osebju na sedežu firme nato pa se s podjetjem dogovori za zamenjavo blaga ali vračilo kupnine. Pri nakupu blaga preko spletne trgovine Komarji.si ima kupec pravico, da v tridesetih(30) dneh po prejemu blaga podjetju pisno sporoči svojo odločitev ali po elektronski pošti na na naslov: prodaja@komarji.si ali preko tel. 041 745 858, da želi vrniti Lopar proti komarjem Foetsie. V primeru, da ste artikel vzeli iz originalne embalaže, ga uporabljali in niste bili zadovoljni z Loparjem Foetsie, pošljete na vaše stroške nazaj, mi vam vrnemo celotno kupnino. Če je kupec blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago nepoškodovano, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini na svoje stroške odposlati ali dostaviti podjetju v tridesetih (30) dneh po sporočilu, da od pogodbe odstopa. Podjetje blaga ni dolžno sprejeti, če je blago uničeno, pokvarjeno, (delno) izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, razen, če se obravnava kot reklamacija in je bilo blago v takem stanju že pred prejemom in je kupec/prejemnik to takoj sporočil podjetju, dostavljavcu ali trgovcu, od katerega je blago prejel. Priložena mora biti kopija originalnega računa.
DOSTAVA
- Predviden čas dostave je do 4 dni. Če naročenega blaga trenutno ni na zalogi, vas bomo o predvidenem datumu dobave/dostave čimprej obvestili. Ob morebitni ne dobavljivosti naročenih artiklov vas bomo obvestili o spremembah in vam omogočili preklic naročila, zamenjavo naročenega artikla ali kakšno drugo dogovorjeno možnost. Komarji.si mora blago dostaviti v obljubljenem času. Stroški hitre dostave paketa so enake za dostavo po celotni Sloveniji. Stroški dostave so 2,75 € za en izdelek, od dveh do treh izdelkov je dostava 3,77. Štiri in več izdelkov je dostava brezplačna. Strošek dostave se v tem primeru prišteje stroškom naročila, kar je zavedeno tudi v košarici in navedeno na računu. Blago dostavi Pošta Slovenije. Pošta Slovenije vam dodatno zaračuna 1,05€ za plačilo po povzetju. Pri izbiri dostave z dostavno službo in plačilu po povzetju bomo vsa naročila, opravljena na delovni dan do najkasneje 17. ure, odpremili še isti dan. Pošiljka bo pri vas najkasneje v 2 delovnih dneh, običajno pa že naslednji delovni dan. Naročeno vam bo dostavila Pošta Slovenije. Nedostavljeno preko Pošte Slovenije vas bo na vaši pošti Slovenije čakalo še 15 dni, preden se bo vrnilo.
- Podatki osveženi:12 September, 2021,00:12:28 PM